Αν είστε και εσείς από τις γυναίκες που η γυμναστική είναι μία συνήθεια που θέλουν να εντάξουν στην καθημερινότητά τους, αλλά πάντα κάτι προκύπτει/δεν υπάρχει χρόνος/από Δευτέρα/σήμερα δεν είμαι σε mood, τότε έχουμε πολλά κοινά. Το να επιλέξω και να ακολουθήσω ένα πλήρες πρόγραμμα γυμναστικής με τους ρυθμούς της ζωής και της καθημερινότητάς μου, ήταν πάντα μία απόφαση που με ενθουσιασμό έπαιρνα, αλλά δύσκολα τηρούσα με συνέπεια. Μέχρι που σκέφτηκα:

  • Γιατί να πιέζω τον εαυτό μου σε πολύωρα προγράμματα γυμναστικής που είναι δεδομένο ότι θα σταματήσω μετά τη δεύτερη προπόνηση;
  • Γιατί να ακολουθώ πάντα ένα συγκεκριμένο είδος γυμναστικής που σύντομα θα βαρεθώ και θα παρατήσω;
  • Γιατί, τις περιόδους που δεν έχω χρόνο να πηγαίνω στο γυμναστήριο , να το χρησιμοποιώ ως δικαιολογία για να μην γυμνάζομαι;

Αποφάσισα, λοιπόν, ότι αφού η ζωή μου δεν μπορεί να προσαρμοστεί σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα προπόνησης, θα εντάξω το είδος και τη διάρκεια της γυμναστικής, που τη δεδομένη χρονική στιγμή μπορώ και έχω τη διάθεση να ακολουθήσω, στο δικό μου πρόγραμμα. Τι σημαίνει αυτό; Επέλεξα 10λεπτα έως μισάωρα προγράμματα από διαφορετικά είδη γυμναστικής που έχω δοκιμάσει στο παρελθόν και ξέρω πως με την ποικιλία της εναλλαγής δεν θα τα βαρεθώ και θα τα ακολουθήσω τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Είναι εύκολα, σύντομα και άκρως αποτελεσματικά! Η φθινοπωρινή μας ανανέωση τώρα αρχίζει!

Τι λέτε; Ξεκινάμε;

15-Minute Beginner’s At-Home Cardio Workout | Class FitSugar

NO JUMPING HIIT WORKOUT – NO EQUIPMENT – CARDIO SERIES

10 min Flexibility Full Body Yoga Flow

30 MIN FULL BODY WORKOUT | At-Home Pilates

25 MINUTE HOME WORKOUT! NO EQUIPMENT