Όταν πρωτοάκουσα για αυτή τη δίαιτα, πραγματικά σκέφτηκα ότι τελικά υπάρχει ελπίδα για όλες εμάς τις λιχούδες και γλυκατζούδες. Ότι δεν θα είμαστε καταδικασμένες μια ζωή να καταφεύγουμε σε δίαιτες μαρουλόφυλλων και λαχανόσουπας.

Η συγκεκριμένη δίαιτα, δεν είναι καινούρια. Κυκλοφορεί από το 2002 στο βιβλίο της διατροφολόγου Holly McCord, και στο οποίο αναλύεται λεπτομερώς πως μπορούμε να χάσουμε βάρος, απολαμβάνοντας παράλληλα το αγαπημένο μας παγωτό.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η συγκεκριμένη δίαιτα δεν μας προτρέπει να τρώμε παγωτό μέχρι τελικής πτώσεως, ούτε να αντικαταστήσουμε όλα μας τα γεύματα με αυτό. Στόχος είναι να καταναλώνουμε καθημερινά 1.500 θερμίδες, εκ των οποίων οι 250 θερμίδες μπορούν να προέρχονται από το παγωγό της επιλογής μας. Όχι και άσκημα, τι λέτε; Κατά τα άλλα η διατροφή μας θα πρέπει να είναι υγιεινή και προσεγμένη, χωρίς πολλά λιπαρά και junk food, εμπλουτισμένη με φρούτα και λαχανικά.

Σημαντικό, επίσης, είναι ότι το παγωτό περιέχει υψηλή περιεκτικότητα ασβεστίου, ένα συστατικό που βοηθά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, μειώνει τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, και βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Δίαιτα, λοιπόν, χωρίς στερήσεις, με την αγαπημένη μας γεύση παγωτού σε καθημερινή βάση, γιατί άλλωστε η ζωή είναι πιο ωραία όταν είναι γλυκιά!