Το μυστικό που θα κάνει κάθε δίαιτα σου παιχνιδάκι.

Τι θα φάω σήμερα;

Μια πολύ απλή ερώτηση. Κι όμως, συχνά μας μπερδεύει πολύ η απάντησή της.

Όταν πεινάμε πολύ είναι δύσκολο να πάρουμε σωστές αποφάσεις γύρω από το φαγητό. Θέλουμε κάτι γρήγορο, εύκολο και χορταστικό. Συνήθως καταλήγουμε σε κάτι έτοιμο, πρόχειρο και ανθυγιεινό.  

Το μυστικό λοιπόν είναι η σωστή προετοιμασία! 

Και όταν λέω προετοιμασία μην σκεφτείς ώρες μαγειρέματος και λίστες με ψώνια καθημερινά

Είναι πιο απλό…

Στον οδηγό που θα βρεις με την εγγραφή σου εδώ θα μάθεις περισσότερα για την προετοιμασία των γευμάτων, plus 2 ακόμα μυστικά για να έχεις πάντα το βάρος που θέλεις.

Πως μπορείς να το καταφέρεις;

Με αυτά τα 4 Tips θα τα έχεις όλα υπό έλεγχο:

1. Οργάνωσε τα γεύματα σου, με χαρτί και μολύβι

Προσπάθησε να σκεφτείς τι θα σου άρεσε να φας για κυρίως γεύμα μέσα στην επόμενη εβδομάδα.

Κατέγραψε μόνο το βασικό συστατικό από το κάθε κυρίως σου.

Για παράδειγμα, ίσως θέλεις να φας 2 φορές όσπρια, 1 φορά κοτόπουλο, 2 φορές ένα μαγειρευτό φαγητό, μια μακαρονάδα και ίσως μια σούπα με ρύζι.

2. Σχέδιο σε εφαρμογή

Αφού κατέγραψες πάνω κάτω τι θέλεις να φας μέσα στην επόμενη εβδομάδα ήρθε η ώρα να αγοράσεις ό,τι σου λείπει.

Γέμισε το καλάθι σου με τρόφιμα που τα χρησιμοποιείς σε πολλά φαγητά, όπως τα λαχανικά. Πάρε και τα βασικά συστατικά των γευμάτων που σκέφτηκες και έτοιμη!

3. Master Chef, μόνο για 1 μέρα

Σκέφτηκες μερικές νόστιμες ιδέες για φαγητό.

Αγόρασες τα υλικά.

Και τώρα;

Το πιο απολαυστικό κομμάτι της διαδικασίας, η μαγειρική.

Διάλεξε μια μέρα που θα έχεις χρόνο και όρεξη και βγάλε τον Σεφ που κρύβεις μέσα σου.

Χρησιμοποίησε το ίδιο βασικό υλικό για δυο γεύματα

Για παράδειγμα, φτιάχνεις μπιφτέκια με πατάτες και κρατάς λίγο κιμά για μια ωραία μακαρονάδα, 2 μέρες μετά.

Φτιάχνεις ρεβίθια στον φούρνο και κρατάς μερικά για λαχταριστό φαλάφελ την επόμενη.

Μαγείρεψε με απλό τρόπο

Φαγητά όπως οι σούπες με λαχανικά, που απλά προσθέτεις υλικά μέσα σε μια κατσαρόλα, θα σου λύσουν τα χέρια.

4. Η κατάψυξη μπορεί να σε σώσει

Ο μεγαλύτερος σύμμαχός σου για την σωστή προετοιμασία των γευμάτων είναι η κατάψυξη. Φρόντισε να φτιάξεις μεγαλύτερες μερίδες από τα φαγητά που σχεδίασες ώστε να σου μείνουν για μια ώρα ανάγκης. Εκτός από ζυμαρικά, ρύζι και πατάτα που αλλοιώνεται η γεύση τους, όλα τα υπόλοιπα γεύματα μπορούν να μπουν στην κατάψυξη.  

Αυτό ήταν!

Έμαθες το μεγαλύτερο μυστικό σε κάθε δίαιτα:

Την σωστή προετοιμασία των γευμάτων!

Φαντάσου ότι είσαι κουρασμένη και πεινασμένη από την δουλειά. Ανοίγεις το ψυγείο και σε περιμένει έτοιμο σπιτικό φαγητό μαζί με μια φρέσκια κομμένη σαλάτα. Έλυσες το πρόβλημά σου, έδωσες στο οργανισμό σου ακριβώς ό,τι χρειαζόταν μετά από μια κουραστική μέρα και δεν χάλασες και την δίαιτα

Το μόνο που έχεις να κάνεις τώρα είναι να σερβίρεις το φαγητό σου και να το απολαύσεις.



Είμαι η Γεωργία Στυλιανοπούλου και είμαι Διαιτολόγος-Διατροφολόγος.
Αγαπώ την υγιεινή διατροφή, λατρεύω το καλό φαγητό και έχω μια ακατανίκητη μανία να βοηθήσω όσους περισσότερους μπορώ να ξεπεράσουν προβλήματα γύρω από τη διατροφή και να αγαπήσουν το σώμα τους!

www.geonutrition.gr



Κεντρική φωτογραφία: Anna Pelzer on Unsplash