Μήπως τελευταία σας έχει τύχει να έρχεται το βράδυ και εσείς, αφού έχετε δει τις βραδινές ειδήσεις, τα επόμενα 2-3-4 επεισόδια της αγαπημένης σας σειράς στο Neflix, έχετε βάλει τα πιάτα στο πλυντήριο, έχετε συγυρίσει το χάος που επικρατεί στο σπίτι μετά από μια μέρα με τα -αξιολάτρευτα κατά τα άλλα- παιδάκια μας, έχετε διαβάσει ό,τι περιοδικό και διαφημιστικό φυλλάδιο υπήρχε στο σπίτι, η ώρα να είναι περασμένη και ο ύπνος να μην λέει να σας επισκεφθεί;

Λοιπόν, εμένα τις τελευταίες ημέρες μου συμβαίνει σχεδόν κάθε βράδυ. Παρότι έχω κάνει αρκετά πράγματα μέσα στην ημέρα (πώς γίνεται ακόμη και μένοντας σπίτι, να γυρίζω σαν σβούρα, τι να σας πω… αυτόν τον γρίφο δεν τον έχω λύσει ακόμη, επιφυλάσσομαι), παρότι έχω ακολουθήσει πιστά τη βραδινή μου ρουτίνα, τουτέστι (που έλεγε και ο Βουτσάς στην ταινία) έχω κάνει το χαλαρωτικό μου μπανάκι, έχω φορέσει τα άνετα πιτζαμάκια μου, έχω βάλει τις ενυδατικές μου κρέμες και τα συναφή, έχω ξαπλώσει στο μαλακό μου μαξιλαράκι και περιμένω τον ύπνο να έρθει… Αμ δε; Ανοίγω το ένα μάτι μετά το άλλο για να βεβαιωθώ ότι είμαι ξύπνια, αλλάζω πλευρό μήπως και δεν είναι αυτό το καλό μου και τυχερό μου, μετράω προβατάκια, γατάκια, αγελαδίτσες, και πάλι τίποτα. Και οι ώρες περνάνε αργά, βασανιστικά, αφόρητα βαρετά…

Αποφάσισα, λοιπόν, να πολεμήσω αυτή την αϋπνία και βαρεμάρα, απλά με το δεχτώ ότι συμβαίνει, και να βρω τρόπους να περάσω ευχάριστα και χαλαρωτικά αυτές της ώρες, μέχρι να με λυπηθεί και εμένα αυτός ο ύπνος και να έρθει να με επισκεφθεί (τόσες κρέμες έβαλα βραδιάτικα, στο beauty sleep θα χαλάσει η συνταγή της ανοιξιάτικης ανανέωσής μου;). Για όσες από εσάς βρίσκεστε στην ίδια κατάσταση με εμένα, ακολουθούν 4 πράγματα που μπορείτε να κάνετε μέχρι να σας πάρει ο ύπνος:

Διαβάστε

Κλασσική και δοκιμασμένη συνταγή. Αλλά, προσοχή! Μη διαβάσετε κάποιο αστυνομικό βιβλίο ή καμιά περιπέτεια, δεν πρόκειτα να ηρεμήσετε και σας πάρει ο ύπνος ποτέ! Διαβάστε βιβλία που σας ηρεμούν, με ευχάριστη πλοκή ή βιβλία που σας δίνουν μία νότα αισιοδοξίας, ρομαντισμού, σας ταξιδεύουν.

Αυτή την περίοδο, εγώ νιώθω την ανάγκη να εξερευνήσω βιβλία από την πλούσια συλλογή ψυχολογίας και προσωπικής ανάπτυξης των Εκδόσεων Διόπτρα, να αναζητήσω και άλλες οπτικές, να καταλάβω καλύτερα τον εαυτό μου, τις σκέψεις μου και τους γύρω μου. Βρίσκω όλες τις τελευταίες κυκλοφορίες και τα best sellers στο online βιβλιοπωλείο των Εκδόσεων Διόπτρα πάντα σε καταπληκτικές τιμές, με εύκολη και γρήγορη παραγγελία online και σε λίγες μέρες στην πόρτα μου! Σκέφτεστε καλύτερη παρέα για τα άυπνα βράδια;

Διαλογιστείτε

10 λεπτά αρκουν! Θα διώξετε από πάνω σας όλη την πίεση και τα άγχη, θα νιώσετε κυριολεκτικά ελαφρύτερες, πιο θετικές, χαλαρωμένες και έτοιμες για τα πιο γλυκά όνειρα. Βρείτε το πρόγραμμα που σας ταιριάζει και ακολουθήστε το, θα δείτε διαφορά από την πρώτη κιόλας φορά.

Χρωματίστε

Ναι, καλά ακούσατε. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει παγκόσμια τάση κατά του στρες. Πάρτε τις ξυλομπογιές και ξεκινήστε να χρωματίζετε. Θα σας χαλαρώσει, θα σας ηρεμήσει, και -που ξέρετε;- μπορεί να ανακαλύψετε ότι έχετε ένα ανεξερεύνητο ταλέντο!

Στο Internet μπορείτε να βρείτε και να τυπώσετε δωρεάν σχέδια ζωγραφικής. Δικό μου αγαπημένο το Art-is-Fun.com, το οποίο περιέχει και χρήσιμες συμβουλές.

Θέστε στόχους

Αναλογιστείτε τι θέλετε να κάνετε για να βελτιώσετε το εαυτό σας, τη διάθεσή σας, την εμφάνισή σας το επόμενο διάστημα. Γράψτε τους στόχους σας αναλυτικά στο χαρτί (πιστέψτε με, θα είναι πιο εύκολο να τους ακολουθήσετε με αυτό τον τρόπο) και αναζητήστε μεθόδους, εργαλεία και προϊόντα που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας. Μόλις εντοπίσετε τι είναι αυτό που πραγματικά θέλετε και θέσετε τον στόχο, θα νιώσετε πιο ήρεμες, κατασταλαγμένες και γεμάτες αισιοδοξία για την επόμενη ημέρα.

Εσάς, ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία όταν τα βράδια η ώρα δεν περνά;