Όλες ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να κρατάμε τον οργανισμό μας ενυδατωμένο, πόσο σημαντικά είναι αυτά τα “8-10 ποτήρια νερό” ως ελάχιστη ποσότητα που πρέπει να καταναλώνουμε. Πόσες, όμως, από εμάς πραγματικά ενυδατώνουν τον οργανισμό τους επαρκώς; Δυστυχώς, μάλλον λίγες. Ενώ ξέρουμε ότι η σωστή ενυδάτωση συμβάλει στην καλή λειτουργία όχι μόνο του σώματός μας, αλλά και του μυαλού μας, ότι μας χαρίζει ενέργεια και διαύγεια, μας βοηθά στην απώλεια βάρους, μειώνει την κυτταρίτιδα, απομακρύνει τις τοξίνες από τον οργανισμό μας και μας προσφέρει τόσα πολλά οφέλη, εν τούτοις οι απαιτητικές καθημερινές μας υποχρεώσεις, η κατανάλωση καφέ και αναψυκτικών, οι κακές διατροφικές συνήθειες που έγιναν μόνιμες, ενίοτε και ο φόβος ότι θα περάσουμε το υπόλοιπο της μέρας μας στην τουαλέτα αν πιούμε περισσότερο νερό από όσο έχουμε συνηθίσει, μας κρατούν μακριά από τον στόχο της σωστής ενυδάτωσης.

Και όμως, υπάρχουν απλές συνήθειες που αν τις εφαρμόσετε όχι μόνο θα πίνετε περισσότερο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας χωρίς να το καταλάβετε, αλλά -πιστέψτε με- θα το αποζητάτε κιόλας.

Πιείτε νερό με το που θα ξυπνήσετε το πρωί

Θα δώσετε ένα boost ενυδάτωσης στο οργανισμό σας και θα γεμίσετε ενέργεια.

Δώστε στο νερό την αγαπημένη σας γεύση

Γιατί να μην μετατρέψετε το νερό στο αγαπημένο σας ρόφημα; Δώστε του την αγαπημένη σας γεύση ψιλοκόβοντας μέσα σε μια κανάτα τα αγαπημένα σας φρούτα/ βότανα/ λαχανικά και απολαύστε το κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δικά μου αγαπημένα η φράουλα, το λεμόνι και ο βασιλικός. Α! μην ξεχάσετε να βάλετε και παγάκια για απολαυστική, δροσιστική ενυδάτωση τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

Πιείτε ένα ποτήρι πριν από κάθε σας γεύμα

Ένα απλός κανόνας για να θυμάστε να πίνετε τακτικά νερό, αλλά και καταπληκτικό κόλπο για να καταναλώσετε λιγότερο φαγητό αν είστε σε διατροφή.

Μην ξεχάσετε να πιείτε ένα ποτήρι και μετά το γεύμα σας

Και κάπως έτσι αθροίζονται τα ποτήρια και φτάνουμε όλο και πιο κοντά στον στόχο μας.

Διακοσμήστε το ποτήρι σας

Σίγουρα θα είναι πιο θελκτικό να πίνετε κάθε τόσο το νερό σας από ένα ωραίο ποτήρι (ψηλό, χρωματιστό, διαλέξτε το δικό σας αγαπημένο), με ένα ωραίο καλαμάκι, ακόμη και με χρωματιστά παγάκια.

Μαγειρέψτε πικάντικα

Χρησιμοποιήστε στα φαγητά σας πιπέρι, κόκκινη καυτερή πιπεριά, πάπρικα, τσίλι. Θα δώσουν ξεχωριστή γεύση στο φαγητό σας, θα αυξήσουν τις καύσεις σας, αλλά θα μεγαλώσουν και την επιθυμία σας για ενυδάτωση (προσοχή,όμως, μην το παρακάνετε!)

Με το που θα αδειάσει το ποτήρι σας ξαναγεμίστε το

Μην αφήσετε να περάσει λεπτό! Γεμίστε ξανά το ποτήρι σας και κρατήστε το κοντά σας, θα σας θυμίζει συνεχώς ότι πρέπει να το καταναλώσετε. Αντίστοιχα, αν είστε σε εξωτερικό χώρο, έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό (όχι στην τσάντα, στο χέρι για να θυμάστε ότι πρέπει σύντομα να το αδειάσετε).

Μετρήστε την πρόοδο σας

Με μολύβι και χαρτί ή χρησιμοποιώντας ένα από τα πολλά apps που υπάρχουν διαθέσιμα θέστε τον στόχο σας, καταγράψτε πόσα ποτήρια νερό θέλετε να πίνετε κάθε μέρα, σημειώστε και παρακολουθείστε την πρόοδό σας. Ειδικά τα apps είναι πολύ βολικά γιατί, πέρα από δωρεάν πολλά από αυτά, μας προσφέρουν υπενθύμιση για το πότε είναι η ώρα για να πιούμε λίγο νεράκι ακόμη!

Στην υγειά σας!




Κεντρική φωτογραφία: Maddi Bazzocco on Unsplash